dimecres, 27 de novembre del 2013

PRESENTACIÓ DEFINITIVA A PUNT PER IMPRIMIR

Després de les darreres sessions de medi, crec que ja vos puc donar el nostre PWP en paper perquè el pogueu estudiar. Dic nostre, perquè l'hem fet entre tots, o així hauria de ser. Per tant, esper que ara no sigui necessari haver d'estudiar moltes hores. Això voldria dir que durant el trimestre no heu participat i no vos heu implicat en aquest projecte sobre els mitjans de transport, l'energia i la contaminació.

He llevat els fons blaus perquè ho imprimiré en blanc i negre i no vull malgastar tinta de manera innecessària.
Moltes gràcies per la vostra col·laboració a les classes de medi, m'estic divertint molt i estic aprenent moltes coses noves amb voltros. Esper que continueu així!!!!!

PWP DELS MITJANS DE TRANSPORT PER IMPRIMIR I ESTUDIAR

Si algú no té els esquemes dels mitjans de transport i de les energies, aquí podeu veure un exemple de cada un d'ells.
ESQUEMA MITJANS DE TRANSPORT 
ESQUEMA DE LES ENERGIES

7 comentaris:

  1. Gracias por el PWP. Nos ayuda mucho para repasar.

    ResponElimina
  2. Hola soc en Joan. H .
    M'agradat molt l'esquema de les energìes , m'ayuda molt per estudiar ,tambe m'agraden molt ses clases de medi , adeuuuuuuuuuuuuuuuu

    ResponElimina
  3. hola som na Daniela me esta agradant molt el progecte dels mitgans de transport i ademes estic aprenent molt aaaaaaaddddddeeeeeeuuuuu

    ResponElimina
  4. hola som andres me agradat fer la esquema que ens vares explicar y el projecte dels mitjants de transport aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadddddddddddddddddeeeeeeeeeeeeeu

    ResponElimina
  5. hola som andres i meagrada estudiar medi per els mitjans de transport me ajuda entenerlo aaaaaaaaaaaaaaaaaddddddddddddddeeeeeeeeeeu

    ResponElimina
  6. Hola soc en Marc.A.Jo puc explicar lo que es L'univers:L'univers es un bosc, els arbres son les galaxies, les branques son els sistemes solars i les fulles son els planetes. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    ResponElimina
  7. Hola son Andrés i jo megustaria mes estudiem tamabe con se crean es forats negres del espai i magrada estudiar a Medí el univers

    ResponElimina