dijous, 25 de setembre del 2014

BENVINGUTS AL CURS 2014-2015

Estimats alumnes i famílies, començam un nou curs. Com sempre amb noves il·lusions, propòsits i moltes ganes que les coses surtin bé. 

Com sabeu aquest bloc intenta ser un vehicle de comunicació, com també ho és l'agenda. 

Aquest any intentarem que el bloc resulti més útil i pràctic. He introduit diferents pestanyes per temàtiques, algunes encara buides, en les que intentaré que hi hagi recursos específics per a cada àrea. 

Vos desitg a tots i a totes un bon curs. 

2 comentaris:

  1. hola Miquel Angel soc na claudia i me agrada molt el bloc.

    Adeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu´{jijijijijijijijijijijijijijijijiji}

    ResponElimina
  2. Jo sóc Mrs Rose de ROSE ENCANTERI RICÍ TEMPLE i tinc ajudar les persones arreu del món amb allà problema per exemple sota
    (1) si es vol el seu ex amant de nou a vostè amb dins les 24 hores. em pot ajudar amb el meu poderós encanteri.
    (2) teniu problemes per quedar embarassada? em pot ajudar amb el meu poderós encanteri.
    (3) si voleu que el seu marit/muller per estimar-te sempre em pot ajudar amb el meu poderós encanteri.
    (4) si vostè necessita ajuda financera. em pot ajudar amb el meu poderós encanteri.
    (5) si voleu que el seu negoci prosperar em pot ajudar amb el meu poderós encanteri.
    (6) si vostè voleu aturar el seu divorci o vol un divorci amb problema.
    (7) si necessiteu encanteri sort per guanyar loteries. em pot ajudar amb el meu poderós encanteri.
    (8) si vostè té qualsevol malaltia com (H I V), (càncer) o qualsevol altra malaltia pot ajudar amb el meu poderós encanteri.
    (9) si voleu ser promocionats a la seva oficina em pot ajudar amb el meu poderós encanteri.
    (10) si voleu gent a obeir les seves paraules i així el seu desig em pot ajudar amb el meu fort
    (11) si vostè vol ser el president de govern local, governador o president del teu país em pot ajudar amb el meu poderós encanteri.
    (12) aturar el seu matrimoni o relació de trencar part em pot ajudar amb el meu poderós encanteri.
    (13) es necessita un poderós encanteri d'aconseguir un molt molt bo i pagant feina pot ajudar vostè.
    Aquells són algun exemple de què puc fer per a vostè amb el meu poderós encanteri.
    Tot el que has de fer és per tu per contactar amb mi mitjançant correu electrònic: v.spellcaster@aol.com
    Gràcies
    Mrs Rose
    correu electrònic: v.spellcaster@aol.com

    ResponElimina